본문 바로가기

music

아리아나 그란데(Ariana Grande) - Problem (feat. Iggy Azalea)



 

아리아나 그란데 음색이랑 가창력은 진짜 짱인듯 특히 고음이 쫙쫙 올라갈 때 막힌 고구마가 내려가는 시원한 기분ㅋㅋ
구조가 반복적이라서 좀 질릴 수 있지만 아직까지는 들을만하다 



​ 
Hey baby, even though I hate you I wanna love you (I want You) 
있잖아, 내가 널 나중에 싫어할지도 모르지만 널 사랑하고 싶어 (난 널 원해) 
And even though I can't forgive ya I really want to (I want You) 
지금 당장은 널 용서할 수 없지만 여전히 널 원해 (난 널 원해)​ 
Tell me, tell me baby Why did you leave me 
왜 날 떠난 건지 말해줘 
Cause even though I shouldn't want it I gotta have it (I want you) 
후회할지도 모르지만 계속 널 마음속에 둘거야 (난 널 원해)​ 
​ 
Head in the clouds Got no weight on my shoulders 
내 어깨의 부담을 없애기 위해 비현실적인 꿈을 꾸고 있어 
I should be wiser And realize that I've got 
내가 가진 것을 깨달을 정도로 현명했어야 했는데​ 
​ 

​One less problem without you 
네가 처음부터 없었다면 문제도 없었을텐데 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
One less, one less problem 
하나의, 작은 문제가 생겨버렸어 
​One less problem without you 
네가 처음부터 없었다면 문제도 없었을텐데 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
One less, one less problem 
하나의, 작은 문제가 생겨버렸어 
​ 

I know you're never gonna wake up I gotta give up (But it's you) 
네가 나에게 관심있지 않은 걸 알고 포기하려고 했어 (하지만 너였기 때문에 포기할 수 없었어) 
Know I shouldn't never call back Or let you come back (But it's you) 
네가 나에게 돌아오지 못하도록 전화를 하지 않았어 (하지만 너였기 때문에 전화를 할 거야) 
Every time you touch me And say you love me I get a little bit breathless I shouldn't want it (But it's you) 
너랑 헤어지고 싶지 않았어. 네가 날 만지며 사랑한다고 말해줄 때 마다 난 숨이 멎는듯 했거든 (단지 너였기 때문에) 
​ 
Head in the clouds Got no weight on my shoulders 
내 어깨의 부담을 없애기 위해 비현실적인 꿈을 꾸고 있어 
I should be wiser And realize that I've got 
내가 가진 것을 깨달을 정도로 현명했어야 했는데​​ 
​ 

One less problem without you 
네가 처음부터 없었다면 문제도 없었을텐데 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
One less, one less problem 
하나의, 작은 문제가 생겨버렸어 
​One less problem without you 
네가 처음부터 없었다면 문제도 없었을텐데 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
One less, one less problem 
하나의, 작은 문제가 생겨버렸어 
​ 

It's lggy lggz What you got? 
나 왔어 무슨 일이야? 
Smart money betting I'll be better off without you In no time i'll be forgetting all about you 
넌 내게서 곧 잊혀질거야. 너 없이도 잘 산다고 돈을 걸지 
You saying that you know But I really really doubt you 
이미 짐작했다고 말하지만 널 믿을 수가 있어야지 
When I ain't around you When I ain't around you (Iggy Iggy​) 
네가 내 주위에 없을때 마음이 편해​ 
​ 
​Too biggie to be here stressing 
이 말을 똑똑히 들어둬 
I'm thinking I love the thought of you More than I love your presence 
난 널 좋아한 게 아니라 널 좋아했을때 느꼈던 감정이 좋았던 거야 
And the best thing now Is probably for you to exit 
그리고 지금 가장 좋은 건 네가 없어졌다는 거지 
I let you go Let you back I finally learned my lesson No half-stepping 
너랑 헤어지고 다시 만나면서 너에게 마음이 없다는 걸 알게 됐어 
Either you want it or you just playing 
네가 날 가지고 놀았단 말도 신경안써 
I'm listening to you knowing I can't believe what you're saying 
넌 어차피 아무 말이나 던지니까 이젠 믿기지도 않아서 그런 거 같아 
There's a million you's baby boy So don't be dumb 
너 같은 남자는 이 세상에 널렸으니 더 이상 멍청하게 굴지마 
I got 99 problems But you won't be one 
내 인생에 99개의 문제가 있는데 이제 넌 그 문제에 없어졌어 
Like What? 
이제 어쩌냐? 


(one less, one less problem)​ 
(하나의, 작은 문제가 생겨버렸어​) 
(one less, one less problem)​ 
(하나의, 작은 문제가 생겨버렸어​) 
Head in the clouds Got no weight on my shoulders 
내 어깨의 부담을 없애기 위해 비현실적인 꿈을 꾸고 있어 
I should be wiser And realize that I've got 
내가 가진 것을 깨달을 정도로 현명했어야 했는데​ 
​ 

One less problem without you 
네가 처음부터 없었다면 문제도 없었을텐데 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
One less, one less problem 
하나의, 작은 문제가 생겨버렸어 
​One less problem without you 
네가 처음부터 없었다면 문제도 없었을텐데 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
I got one One less problem without you 
네가 없어져서 문제가 생겨버렸어 
One less, one less problem 
하나의, 작은 문제가 생겨버렸어